1. مرحبا بكم في أسواق ستي أكبر المواقع التجارية شعبية
    إستبعاد الملاحظة

مين محتاج ييجي المغرب

الكاتب: sad_bird, بتاريخ ‏5 ابريل 2011.

1. sad_bird

sad_bird تاجر مميز

إنضم إلينا في:
    ‏27 مارس 2011
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    أخي العزيز انا مصري مقيم بالمملكة المغربية ويمكن لي أن أساعدك في موضوع التأشيرة وهي عبارة عن دعوة بأسم الشركة موثقة من المقاطعة وموثقة بعد ذلك من العمالة وبعد ذلك توثق من الخارجية المغربية ثم ترسل نسخة للشخص الذي يريد الدعوة ونسخة ترسل بالفاكس لسفارة البلد التي يسكن فيها الشخص هذا كلة بمقابل مادي

نتمنى لكم التوفيق

للأتصال

email / [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

tel / 00212666822237

2. يسين1

يسين1 تاجر

إنضم إلينا في:
    ‏22 ابريل 2011
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    خليك في حلك اخي المصري اللي باغي يجي للمغرب يروح للسفارة المغربية في بلده وهم يعطوه التأشيرة اذا متوفرة فيه الشروط المطلوبة طبعا . بدون تلاعب على القانون ( كول عيش واسكت ) مش ناقصين نصب

3. sad_bird

sad_bird تاجر مميز

إنضم إلينا في:
    ‏27 مارس 2011
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    السلام عليكم

اخي العزيز نشكرك على تحضرك في الكلام الجميل اللي انت قلته بس انا عاوز اقولك حاجه انك من حقق تحتج على اي شئ ولكن مش من حقك تسب الناس

انا شخصياُ جيت من مصر للمغرب بالطريقة دي وانا اخي العزيز عملت اكثر من 33 دعوة كلهم الحمد لله جائوا للمغرب ولكن 4 منهم اترفضوا لأسباب أنا مش اعرفها المهم اخي حاول تتكلم في النواحي اللي تعرفها اما النواحي اللي متعرفهاش واتمنى انك تاخد برأيي او لو عندك روح النقاش ايميلاتي عندك ناقشني مش تتكلم وخلاص

email / [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

tel / 00212666822237

4. يسين1

يسين1 تاجر

إنضم إلينا في:
    ‏22 ابريل 2011
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    اخي العزيز اللي انت ماتعرفوش انه هذا اللي انت بتعملو بصفة غير قانونية هو مجال عملي انا طبعا بس بصفة قانونية داخل السفارة , ونحن بالسفارة جدا متساعدييييين مع اللي يستاهل يجي للمغرب زيارة او سياحة او عمل او معرض او علاج وكل هذا تكون متوفرة فيه الشروط المطلوبة ومرات نتسامح في شروط مش ظرورية جدا . لكن بطريقتك اللي حضرتك دخلت بها فانا أكدلك انها غلط . فانت خذ برأي وخليك في مجال عملك بس . ولا تزعل خلي روحك رياضية !!!!!!!!!

5. برواز777

برواز777 تاجر مميز

إنضم إلينا في:
    ‏10 أغسطس 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    الوظيفة:
    اعمال حرة
    هي وقفت على هذا الضعيف ...................................................... والفساد الإداري منتشر اقول الله المستعان

جاري تحميل الصفحة...
المواضيع المشابهة التاريخ
وظائف مكتب فرص للجميع توفر لكم عمال من المغرب ‏16 نوفمبر 2016
شركة شحن استيراد وتصدير في المغرب ‏15 نوفمبر 2016
تأجير فلل وشقق مفروشة للايجار في المغرب ‏4 نوفمبر 2016
تأجير فلل وشقق مفروشة للايجار في المغرب ‏17 أكتوبر 2016

مشاركة هذه الصفحة