1. مرحبا بكم في أسواق ستي أكبر المواقع التجارية شعبية
    إستبعاد الملاحظة

فكرة جيدة

الكاتب: رامى المصرى, بتاريخ ‏18 مارس 2009.

1. يوجد لدى فكرة جيدة جدا لتنفيزها فى ابو ظبى رجاء وجود متبنى لها وشكرا

2. كويتي

كويتي Guest

اخوي انته حاط فزوره ولا تجاره

اشرح الموضع

عشان حتي اذا ما ينفع احنا نقولك مو شرط ندش نقول

ينفع او لا

وبتوفيق وانا اسف علي هل كلام

3. زي زمان

زي زمان تاجر

إنضم إلينا في:
    ‏5 ابريل 2009
    الإعجابات المتلقاة:
    0
    سلام الله عليكمانا اخوكم عاطف من الامارات قمت بانشاء مطعم على اعلى مستوى من الديكورات والادوات الايطاليه والمطعم بدوله الامارات بمدينه العين - وبموقع استراتيجي جدا وحيوي جدا جدا ... ووضعت كل ما املك حتي بيتي بيعته لاجل ان اكمل المطعم والحمد لله اوفيت كل شىء ويعلم الله ان تعبت اد ايه في هذا المطعم ... علما اني لما عملت المطعم هذا مش عشان اكون انسان معاه فلوس لا عملته حتى اجد مستقبل لاولادي واكون في حاله ستر من الله لو انهو خدماتي من عملي (مدورش على عمل تاني) المهم توقفت على جلب العماله فقط عماله لان العماله يا اهل الاسلام تكلفني ميساوي 100 الف درهم وكلامي هذا انا مش محتاج والحمد لله انا عاوز انسان مخلص وجاد في التعامل يدخل معي ممول باي ضمانات وباي شروط بس يكون انسان جاد في التعاملفيا ايتها المعلمه الصالحهويا ايها الاخ الفاضل هل اجد ممول لمطعمي وكل الاوراق الثبوتيه من رخصه وخلافه موجود والضمانات موجودة والشاهد على كلامي هذا الله فقط هو الله سبحان اللهيمكن انا اعلم ان ممكن مش في يدكم شىء او مافيش احد امامكم ... اطلب منكم ان تدعو لي لاني في ظروف مايعلم بيها الا ربي وربكم وهو الله ... وان مكنش في يدكم شىء ادعو لي ارجوكم ادعو لي لان محتاج لدعواتكم

مشاركة هذه الصفحة